Tuesday 26 June 2012

Sedikit Selingan n_n


Saya bukan orang yang sempurna
Ada banyak perkara yang saya ingin saya tidak berbuat
Tetapi saya terus belajar
Saya tidak pernah bermaksud untuk melakukan perkara-perkara untuk anda
Dan sebagainya yang saya katakan sebelum saya pergi
Bahawa saya hanya mahu anda tahu

Saya telah menemui satu sebab bagi saya
Untuk menukar yang saya digunakan untuk
Sebab untuk memulakan alih baru
dan sebab kamu

Saya minta maaf bahawa saya menyakiti kamu
Ia sesuatu yang saya mesti hidup dengan setiap hari
Dan semua kesakitan yang saya meletakkan anda melalui
Saya ingin bahawa saya boleh mengambil semua dari
Dan menjadi yang menangkap semua air mata
Itu  mengapa saya perlu anda untuk mendengar

Saya telah menemui satu sebab bagi saya
Untuk menukar yang saya digunakan untuk
Sebab untuk memulakan alih baru
dan sebab adalah Anda

7 comments:

  1. yang translate lagu hoobastank ni kenapa? kalau nak translate pun, bagi la elok sikit...

    ReplyDelete
  2. Cam haram copy bulat2 hahaha.. wei.. penat teacher ajar kat class english :D baik g mintak maaf kan teacher.. hahahaa.. gurau :P

    ReplyDelete
  3. terpusing pusing aku baca ayat kau,,,sengal..

    ReplyDelete