Tuesday 4 September 2012

TC


Hmmmmm
Hyeeeeeeepppppppppp
HHoooooooooo


Assalamu'alaIkum kawan2 d sane n_n
seNyum la sket jgn la masam2. taw 6t nak masuk taun 2 da kan. so aku harap korang hepy2 la yup
aku na cter sket sal tajuk Aku yg terbaru ni.

ok back to topic hoho kemain g nak speaking

TC
stand for

Teluk Cempedak :D

hehe Inilah yang aku maksudkan tentang tc to..bukan take care or whatever dgnnye la. Tempatnya mestilah d tempat tanah tumpah daRahku iaitu d Pahang. Tc ini Mmg tempat tarikan tuk para2 pelancong dtg n tgk sniri keIndahan pantai d sane. Fuyooo skunk ni tmpt byk plak anginnye huhu sepoi2 agy.
aku pon da lame x dtg tmpt to. alih2 byk plak mende da brbh kt c2...hmmm nak kate da sesak pon ade .tmpt die kecik jeR p tmpt mkn pnuh gle kot..contoh2 yg kdAi mknn yg d mksudkan ermm ermm ermmm




Hmmmm ade lagi yang d jual selain mnde2 nie hoho...xku sangke tmpt aku ni best jg rupenye hehehe...cume aku jer yg xpasan sume ni haishhh naseb bek xpindah g tmpt ni hoho..wat sape2 yg duk jauh d sane msti teringin nak p sini :P kan3..nak aku culik x heheh..

owh lupe plak picture tmptnye blom d post kn lg n_n
jap ekhh 
yeyyyy inilahh tmptnye harap korg ske wee~ :D

ok sekian
by si Buruk Perangai 
kepada cik Strawbery n_n

2 comments: