Monday 20 August 2012

You + Me

Woww

Ape maksudnye ni..ehem2 hahaha aku pon xtaw nak cakap pe sangat sal mende2 nie, tapi menarik nye tajuk cmni. You and me boleh bawa macam2 maksud kepada setiap individu tapi pasti maksud die tntg pasangan kan.. <3

contoh yang kite dapat lihat spt rajah d bawahh (da macam karangan Bm plak :P) 

contoh yang pertama

contoh kite nombor 2

contoh yang terakhir n_n

tapi aku sebenarnye dapat ayat ni bile aku bace dekat satu tempat yang jual mende alah nie

l
l
l
l
v



perghh inilah die you and me yang aku lihat td... satu gabungan mantap yang memikat selera mengugat aku...akhirnye aku lemah dengan tarikan ini..habis kopak RM50 aku blnje bli mende alah nie
 hahahah xpa la bkn salu p bedal mnde mahal2..alang2 bli kasi puas la org cakap.. aum2 Dark MOcha menjadi pilihannn... 

sekian kisah you and me nyum3 <3

:D

No comments:

Post a Comment