Monday 27 August 2012

Suke Tapi Rahsie

Assalamu'alaikum 

Ahak3 xstdy IB yang ssh n aku da mule borink pagi2 dikala hujan time ni..Orang kat sana tgh berpeluh-peluh mencari rezeki n ade pula yang tgh berpeluh nak engt ape yg diorg blaja n cube kuarkan dlm kts OMR to hohoho..gud lux la korg yerr

Hmmmmmmmmmmmmmmmm
hehehe aku xtaw nape tetiber aku dapat ilham tajuk ni hahaha..maybe sbb td aku de chat ngn mmber aku sal somethng yang ehem2 hahah funny maybe.. n_n







Orang cakap penantian satu penyeksaan
Tapi penantian yang dinantikan adalah satu kebahagiaan

hehe

Bila malu hendak berkata 
Buat aku susah hati
Bila mula jatuh cinta
Buat aku semakin menanti :)




1 comment:

  1. Binatang - sejenis hidupan, contoh: kucing, arnab atau tupai

    Bintang - boleh dilihat di malam hari, di langit kelam

    Banting - kau nak kena banting ke?

    ReplyDelete