Monday 7 May 2012

Lupe

haiii semuaa n_n


aku hampir lupe satu perkara yang penting kat sini..
daripada aku mengarut kat blog nie baik aku promosi tempat tinggal aku


nak taw x kat mane too???




jap ekhhh...kite post gambar die





tadaa~ n_n my hometown

Kuantan merupakan tempat tinggal aku selama 15 tahun..banyak juga tarikan yang membuatkan orang selalu datang ke kuantan..antara salah satunya ialah pantai Teluk Cempedak (bukan buah cempedak :P)..teluk ni merupakan daya tarikan utama di Kuantan..so kalau ingat pahang mesti orang aku terus terpikir teluk cempedak n_n..ni lampiran aku nak tunjukkan tentang teluk cempedak hihihi



Teluk Cempedak ni pantai tau
memang ramai yang datang selalunya mandi2 kat sini


ehemm3 (ayat nak tarik datang Pahang ^_^)




















ni plak masjid negeri..memang cantik masjid nie..masjid nie merupakan tarikan kepada pelancong luar.Sebelum ni masjid nie berbentuk lain.Tapi setelah d buat ubah suai maka da jd macam nie da heheh...Masjid ni berada di tengah2 bandar so korang xkn sesatnye kalu nak cari masjid nie keh3


























nak taw lagi?????




datang lah kuantan kalu nak taw lebih lanjut hehe


thats all daa~

7 comments:

  1. fadhil,nnti bwk jenjalan kuantan pulak ye :D

    ReplyDelete
  2. owhh boleh2..byk lsgi tempst menarik n_n

    korg sume mesti jarang p pantai kan :P

    ReplyDelete
  3. haha.. tempat ak ad pantai gak,,
    tp x selawa teluk cempedak,,
    jernih tol air dier..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jernihh ekhhh..hihi p salunye mmg tarikn kat kuantan ialah teluk cempedakk..klu nak datang kuantan kontek la aku hehe byk g ley bwk n_n

      Delete
  4. xdew apew pn kt kuantan fadhil..... (n_n)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cube lah p bukit sekilau too..kot2 jumpe ape2 :)
      heheh

      Delete